среда, 25 марта 2009 г.

Pretī pavasarim...

Esiet sveicināti manā blogā.
Tā kā mana aizraušanās ir rokdarbi, bieži ceļojot pa interneta lapām, lielākā daļa blogu par šo tēmu irkrievu un angļu valodā. Tāpēc nolēmu izveidot latviešu valodā. Dotajā brīdī mana aizraušanās ir Scrapbookings. Kādreiz nebija izprotama tā papīru darīšana. Strādājot "Hobbyset" veikalā (Dzirnavu ielā 100), vairāk aizrāvos ar lielu priekšmetu izgatavošanu. Esmu taisījusi gan lampas (ar to es vēl joprojām aizraujos), gleznojusi (kaut gan man nav nekāda zīmēšanas talanta), pārtaisījusi mēbeles, aizrāvos ar dekopāžu, krakle u.t.t.
Kad nāca pasaulē mana jaunākā meitiņa "Hobbyset" kolektīvs man uzdāvināja Scrapbooking albūmu, Scrapbooking papīru un vēl, vēl, vēl daudz, daudz,daudz visādu skaistu lietiņu, lai varētu izveidot savai meitiņai pirmo albūmu. Katrā ziņā es pat no sākuma nezināju, kas ar to visu darāms, lai gan biju redzējusi i-netā daudz dažādu ideju un aprakstu par Scrapbookingu. Tas viss man stāvēja istabas stūrī salikts maisā, ilgi staigāju garām un nevarēju saprast ar ko sākt. Tad nejauši youtubā atradu video pamācību Scrapbooking veidošanā un tad tik sākās........
Šo blogu izveidoju latviešu valodā, jo cik man zināms tas ir pirmais blogs šinī valodā par šo tēmu.
Blogu veidošanā esmu iesācējs un arī rakstītājs neesmu nekāds izcilais, tāpēc atvainojos, ja kaut kas nepatīk.
Savā blogā likšu saites par dažādām tēmām (Scrapbookings, krakle, dekopāža) un dalīšos pieredzē ar jums.
Ar mīlestību pretī pavasarim.....

Комментариев нет:

Отправить комментарий