вторник, 26 мая 2009 г.

Mani jaunākie darbi...

Pēdējās dienas pēc paraugiem esmu mēģinājusi dažādus kartiņu locījumu veidus. Lai arī materiāls iet uz beigām, pati esmu apmierināta ar darbu. Te nu būs mani meistarojumi.

Bitīte aizceļoja uz Daugavpili kā maza dāvaniņa Rotai jubilejā.

Izmantotie materiāli:

  • Cardstock kartons - orandžs
  • Cardstok kartons - dzeltens
  • Dekoratīvais Scrapbooking papīrs
  • Zīmogi spilventiņš 0 orandžs
  • Tildas zīmodzinš
  • Filca ziediņi
  • Nagliņas
  • Lentīte

Apsveikums - somiņa

Izmantotais materiāls:

  • Dekoratīvais Scrapbooking papīrs 30.5x30.5cm
  • Cardstock kartons - balts, rozīgs
  • Papīra ziediņi
  • Naglinas
  • Koka ziediņi
  • Lentīte
  • Dekoratīvs elements - sprādze
  • 2 Tildinas zīmodziņi
  • Rozā zīmogu spilventinš.

Apsveikums ar kabatiņām.

Izmantotais materiāls:

  • Scrapbooking dekoratīvais papīrs
  • Lentītes
  • Pogas
  • Papīra ziediņi
  • Tildas zīmogs
  • Distress Ink zīmogu spilventiņš

Šo kartiņu es taisīju tikai tāpēc, ka man no ASV kāds labs cilvēciņš atsūtīja materiālu. Tik ļoti gribējās ko uztaisīt no papīra, kas bija pakā, ka nenoturējos.

Комментариев нет:

Отправить комментарий